Ceny Fénix pro Nadaci Tipsport

V soutěži, oceňující práce z oblasti obsahového marketingu, jsme převzali dvě bronzová místa.

Velmi nás potěšilo ohodnocení naší práce odbornou komisí. Na pódium jsme si vyběhli dvakrát pro třetí místo, a to

– v kategorii Ocenění za kampaně na pomoc – Válka na Ukrajině


– v kategorii Data jako nástroj změny za projekt Skrze město. Výstava k němu je do konce léta ke shlédnutí v Berouně na Husově náměstí a více informací o jeho cílech a výstupech se dočtete zde.

Podívat se můžete také na video z otevření berounské výstavy a takzvaných parkletů.

„Ceny Fénix jsou pro nás potvrzením toho, že projekty, které děláme se srdcem a láskou, nacházejí ocenění i u odborníků na marketing a PR,“ raduje se z výsledků Lucia Štefánková, naše ředitelka a dodává: „U podpory Ukrajiny jsme se zaměřili na komplexní přístup pomoci od projektů nadnárodních až po detailní lokální pomoc na Berounsku, bez které by dnes stovky lidí žily výrazně horší život. U projektu Skrze město nás mimořádně těší, že jsme uspěli v kategorii Data jako nástroj změny, protože tímto projektem chceme měnit způsob pohybu v českých městech.“